mandag 28. februar 2011

I pad på kjøkkenet

kjøkken feb 11 032kjøkken feb 11 037

      Jeg synes det ble ordentlig snertent med Ipad’ hengendepå  kjøkkenet. Jeg var egentlig imot

             ideen da samboeren min introduserte den for meg, men nå er jeg skikkelig fornøyd:) 

                             Deilig med behaglig Spotify musikk mens vi lager frokost. Når det

                                    nærmer seg middagstid surfer jeg ofte matprat for kjappe

                                       middagstips. Den digitale kokeboka er veldig kjapp,

                                                          tilgjengelig og lett og finne frem i.

                                                                               Anbefales!

F620148

                     Hvis du også ønsker deg et slikt stativ så kan du kjøpe det hos Komplett.

                                                          tingeling123

Ingen kommentarer: